Aquest espai vol ser un racó d'art. en el que hi vull mostrar els meus interessos artístics: les meves obres i exposicions , articles o critiques d'art, activitats artístiques, el procés de creació d’una obra d'art, informar de les diferents exposicions actuals, parlar de les dones artistes, mostrar blocs interessants del mon de les arts...


















Detall de l'obra: El gris d'un present, els colors d'un futur: La necessitat d'una transformació
Exposició Col.lectiva: ARTISTES PER LA INDEPENDÈNCIA.



4 comentaris:

Eduard ha dit...

Sembla que ni fet a mida per il·lustrar el meu darrer article al bloc: la necessitat de renovació, i les idees de l'exdirectiu d'Ikea de partir el que ha esdevingut massa gran per poder començar de nou.
No crec que la política hagi de gestionar-se com una empresa, però algunes idees certament semblen admetre el transvasament mutu.
Imatge molt bella la teva, permet-me que t'ho digui.
Salutacions!

Ester ha dit...

Bon dia Eduard, tot un honor el que em comentes. Ara entraré al teu blog per llegir l'article, segur que com sempre el que hi poses és molt interessant
Gràcies :)
Salutacions

GEMMA ha dit...

Ester, com et deia ahir, m'agrada molt aquesta obra, a veure si tinc l'ocasió de veure-la en directe. Felicitats per aquest reivindicatiu traç de colors i missatge!

Ester ha dit...

GRÀCIES Gemma!!!!